• Geleverde rimloze wc bleek bij doorspoelen ontzettend te spatten. Visite kwam met schaamrood de kamer binnen. Reden spatten water op de broek na het doorspoelen. Na het probleem bij de vestiging in Drachten na een jaar bespreekbaar te hebben gemaakt werd er na overleg met de filiaalmanager niet moeilijk gedaan. OMRUILEN, was het devies. En dit alles ZONDER EXTRA kosten. Dit vind ik topservice! Hierbij een warme douche van een gelukkige familie uit Heerenveen. Speciale dank aan Wiebe.

    Sterke punten
    Luisteren naar de klant in brede zin en vertalen in de beste oplossing.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door C de Jong op 20 oktober 2019 Reageer

  • Drie maanden voor de inbouw van een keuken. Totaal absurd. Een badkamer was ook gepland. Maar niet dus. Eens maar nooit meer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Tijdafspraken zijn waardeloos bij dot bedrijf.

    Door jhmabbink op 18 juli 2019 Reageer

  • Door verkoper Jasper werd mij toegezegd dat mijn douchecabine op maandag zou worden bezorgd. Eind van de middag nog niets in huis, en dus er maar eens er achteraan gaan bellen.
    Uiteraard verweet Sanitairkamer dit de transporteur, en wasde Sanitairkamer haar handen in onschuld...
    Gelukkig kon ik met de transporteur de boel nog een beetje corrigeren, zodat ze het pakket de volgende dag 's-morgens zouden leveren. Dit kostte mij wel een meerprijs, waar Sanitairkamer.nl ook 'niet thuis' gaf...
    Ik zou zeggen: Bezint eer gij begint voordat u met dit bedrijf in zee gaat!

    Sterke punten
    Lage prijzen, maar goedkopp blijkt duurkoop!

    Zwakke punten
    Praatjesmakers en loze beloftes...

    Door Ron S te H op 3 juni 2019 Reageer

  • Badkamer aangekocht, bewust op 1 adres, zodat 1 aanspreekpartner. Verkoop onvolledig, onduidelijk, slecht zonder kennis van zaken zo blijkt achteraf. Aannemer deed meer dan zijn best, glasman, trieste mentaliteit, PK uiteindelijk trekt overal zijn handen vanaf terwijl dat juridische partner is. Kranen op verkeerde plaats, deur kan niet geplaatst worden, Willen dan iets anders leveren en zaken die niet zijn gekocht, maar dan als wel verkocht blijken te zijn vlg PK omdat ze niet op tekening staan. Trieste, intrieste club die niet weet wat ze doen, verkopen en een hele keten van aannemers aan zich verbinden maar niet verantwoordelijkheid van hoofdaannemer op zich nemen. Mijn advies: ga naar specialist, is nog goedkoper ook.

    Sterke punten
    geen sterke punten, behoudens de door PK ingehuurde aannemer die erg z'n best deed,

    Zwakke punten
    verkoper, bademan, after sales

    Door rich op 30 mei 2019 Reageer

  • Na een levering kwamen wij tot de ontdekking dat het ligbad beschadigd was. Contact opgenomen met megadump. Na 2 dagen reactie gekregen, nooit vermeld dat het bad niet geplaatst mocht worden. Toen het puntje bij het paaltje kwam, mocht het bad niet geplaatst worden en helaas konden ze niks met de transportschade. Wel de mogelijkheid gekregen om een nieuw bad aan te schaffen voor een serviceprijs. Maar daar hebben wij vriendelijk voor bedankt. Voor ons geen megadump meer

    Zwakke punten
    neemt geen verantwoordelijkheid

    Door Henri Eissen op 25 mei 2019 Reageer

  • Wij hebben onze badkamer en toiletruimte laten renoveren door de firma Hummel. We zijn hier super tevreden over. Vanaf het begin tot het einde goed met ons mee gedacht en komen alle afspraken keurig na. Ook een dikke pluim voor Jan Roede die het uitvoerende werk heeft gedaan. Ziet er echt fantastisch uit. We zijn heel erg tevreden en kunnen Hummel bij iedereen aanraden.

    Door Scholten op 3 april 2019 Reageer

  • Onze keuken is al een aantal jaren geleden, gekocht en geplaatst, door Alligna, alleen maar lof, nu was een afdekplank los, binnen 2 dagen door Bob, gerepareerd. Chapeau!!!

    Sterke punten
    Goede kwaliteit en service!

    Door Sylvia Braam op 13 maart 2019 Reageer

  • Complete badkamer meubels gekocht inclusief de tegels.
    Bij het ontwerp en het uitkiezen van de meubels erg goed geholpen in Utrecht.
    We hebben de spullen opgehaald in Dordrecht. Echter waren de tegels incompleet en stuk.
    Voor een nalevering moesten we opnieuw naar Dordrecht (45 min rijden). Uiteindelijk nog een nalevering gekregen die zo lang op zich liet wachten waardoor de badkamer inmiddels al klaar was en we het op een andere manier hadden opgelost.
    Meerdere keren gebeld dat de laatste nalevering niet meer hoeft, wordt niet teruggebeld. Sanidump geeft echter geen geld terug en staan er op dat we de nalevering ophalen. Volgens medewerker mogen we het gratis (!) komen ophalen. Dit is altijd het geval, dus rare 'tegemoetkoming'.
    Kortom, meubels prima, service ronduit slecht. Zou het zeker niet aanbevelen

    Sterke punten
    Goede meubels voor lage prijs

    Zwakke punten
    Erg slechte service

    Door Judith op 28 december 2018 Reageer

  • In ons vorige huis hadden wij een keuken van een ander firma, maar die leverancier liet nog wel wat te wensen over. Op aanraden van familie hebben wij onze nieuwe keuken bij Hummel gekocht. We hadden uiteraard vergeleken met andere leveranciers, maar qua prijs maakte het niet veel uit (Hummel was zelfs een paar honderd euro duurder). Maar de service en uitleg vooraf gaf voor ons de doorslag. En dat blijkt achteraf ook terecht. Het hele proces is bij hun gewoon (zoals het overal zou horen) gericht op helpen en begeleiden. Echt een aanrader!

    Door Peter Dijk op 23 december 2018 Reageer

  • Wij hebben een badkamer en toilet gekocht en laten plaatsen. Onze ervaring bij de aanschaf van de materialen is dat onze adviseur niets teveel was, geduldig en vriendelijk. Ze weten wat ze doen en zo niet wordt het gedaan door een collega die het wel weet. Afspraak is afspraak en dat werkt erg fijn.

    Sterke punten
    Denken goed mee met alle wensen en het budget;
    Vakkundig personeel;
    Gemoedelijke showroom, met veel keus;
    Afspraken worden nagekomen.

    Zwakke punten
    Reageren via de mail duurt lang;
    Haulerwijk ligt niet echt gunstig.

    Door Guusje Vorm op 21 november 2018 Reageer

  • Geachte heer, mevrouw,

    Enige tijd geleden kocht ik een 'nieuwe’ douchecabine bij de Baderie te Rosmalen, een zogenoemde Tris Douche/stoomcabine voor een kooprijs van maar liefst € 7.100,00. De douche/stoomcabine betrof een showroomexemplaar. Het was een behoorlijke uitgave, maar een mooie douchecabine. Mij werd gezegd dat de douchecabine uit het assortiment zou lopen en derhalve een korting gegeven werd.

    Na levering van de douchecabine (die overigens beschadigd geleverd werd), werkte deze niet. Ik heb de Baderie verzocht onderdelen te leveren én een monteur, die de onderdelen ook kon installeren. Dat lukte de Baderie niet, dus heb ik contact opgenomen met de leverancier in de UK (Ideal Standard). Echter, de leverancier kon het verhaal niet geloven (de recente aankoop), omdat de douche/stoomcabine maar liefst 10 (!) jaar oud was, 10 jaar geleden zou deze voor het laatst gemaakt zijn.

    Onderdelen waren op geen enkele wijze meer te leveren door de fabrikant! Sterker nog: er was na lang zoeken nog maar één monteur te vinden die nog enigszins wist hoe de douchecabine zou werken. Natuurlijk heb ik die monteur niet meer laten komen, nu bleek dat de douchecabine al 10 jaar oud was.

    De Baderie ontloopt elke verplichting, waardoor ik nu ook nog eens kosten moet maken om te procederen. Ze durven zich ook nog eens te verweren met het verhaal dat ik de douchecabine zelf kocht. Natuurlijk, ik kocht de douchecabine zelf, maar ik kocht een nieuwe. Geen gebruikt 10 jaar oud exemplaar.

    Familie Van Valen


    Sterke punten
    geen

    Door Fam Van Vale op 21 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Snelle reactie, goede communicatie, problemen zijn er om opgelost te worden en de kwaliteit van de producten is qua prijs kwaliteit in onze optiek nergens beter te krijgen. De slogan van Tieleman keukens "het kopen van een keuken moet een feestje zijn" is zeker ook van toepassing op het kopen van een badkamer bij badkamer.nl. Faizal Hofman super bedankt!

    Groet van John en jose

    Sterke punten
    Kwaliteit, afspraak is afspraak, kortom open en transparant. O ja offerte gelijk met tekening zonder gezeur van gelijk beslissen zoals bij veel andere zaken

    Zwakke punten
    Geen

    Door Marie jose Scheepers - de op 6 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mijn vrouw en ik hebben hier vorig jaar (mei 2017) een badkamer gekocht. We zijn nog steeds erg tevredenen met de badkamer en kunnen Hummel zeker aanraden bij anderen mensen. De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan prima.

    Sterke punten
    -Deskundigheid
    -Prijs/kwaliteit
    -Mooie showroom
    -Uitgebreid tegelassortiment

    Zwakke punten
    -Haulerwijk de plaats was voor ons wel ver weg ;)
    -Het liefst hebben ze dat je een afspraak maakt daar. In ons geval moesten we dus weer een keer terugkomen omdat ze toen bezig waren met andere mensen.

    Door Gerald Doorn op 9 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Voor onze nieuwe badkamer zijn we bij Badmeesters in Hengelo. Er werd uitgebreid de tijd genomen en goed meegedacht in het ontwerp. Veel aanbod en zeer nette winkel.

    Tijdens ons 2e bezoek werd een keurig prijsvoorstel aangeboden en hebben we de materialen aangeschaft. Dikke aanrader !

    Sterke punten
    Uitgebreide collectie, goede ontwerpers en adviseurs

    Zwakke punten
    Vindbaarheid pand

    Door Smit op 7 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Mooie producten maar denk twee keer goed na of je bij hun iets wilt kopen. Voor een bedrijf dat zich als luxe design A merk positioneert is er weinig blijk van klantvriendelijkheid en service richting de klant nadat producten bij hun afgenomen zijn. Erg slecht! Er zijn vele andere A merken voor sanitair die wel vanuit de klant denken en niet alleen vanuit hun eigen voorwaarden.

    Sterke punten
    Mooie design producten

    Zwakke punten
    Klantonvriendelijk
    Star in het hanteren van voorwaarden; niet flexibel en niet meedenkend/meehelpend richting de klant

    Door Ash op 21 april 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Zeer vriendelijke mensen, die alle tijd voor je hebben. Snelle offerte met duidelijke 3d tekening en filmpje. Over alles valt te praten. Duidelijk advies, ook als een gewenst product niet zou kunnen voldoen. Koffie wordt vers gezet.
    Een aanrader voor iedereen die een keuken of badkamer nodig heeft of onderdelen ervan.

    Sterke punten
    Geen aanbetaling

    Zwakke punten
    Niet kunnen ontdekken

    Door Cloosterman op 31 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Door Teun op 2 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Hier wat spullen gekocht. Bij 1 artikel ging het mis maar mails daarover werden binnen een dag beantwoord. Door Ralph Levelink van Megadump is alles heel keurig afgerond, complimenten !

    Sterke punten
    heel snel antwoord op mails, persoonlijke inzet van medewerker Ralph Levelink

    Zwakke punten
    -

    Door Bert Driesse op 26 januari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • nieuwe badkamer geleverd en geïnstalleerd door Badkamer.nl, perfect uitgevoerd en alle afspraken nagekomen! Top

    Sterke punten
    betaalbaar sanitair van hoog niveau

    Door Fielt op 9 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

VergelijkBadkamerwinkels

Op vergelijkbadkamerwinkels.nl lees je reviews over alle badkamerwinkels van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Badkamerwinkels